Insumi EU

5/17/2011

Salutare

Am si eu o problema am 20 de ani sunt student la bucuresti si acum exact 4 saptamani am furat din tr-un hipermarket bucurestean mancare in valoare de aprox 900 de mii de lei

Am fost prins de paza magazinului care a chemat politia. Am restituit paguba magazinuluiin aceasi zi. Nu ma prea picep la drept. Acum mi s-a intocmit dosar de incepere a urmaririi penale ceva cu furt calificat flagrant. Nu am antecedente.

Ce mi se va intampla? De o luna nu mi-a venit nici o citatie acasa(domiciliul meu este in provincie) sau nimic... Acum stau in bucuresti la camin. Buletinul l-am dat politiei pentru a mi se face flotant.

Intrebari:

1.Pot face cumva ca citatia sa imi vina la bucuresti cand vine daca va veni pentru ca acasa parintii mei sunt in spania si nu ar avea cine sa o ia oricum.

2. Ce pedeapsa pot primi? Pot scapa doar cu o amenda?

3. in fata angajatilor magazinului nu mi-am dat datele adevarate de pe buletin ci altele false iar acelea de pe buletin le-am dat doar politiei? poate constitui acest lucru o circumstantza agravanta?

4. am platiti hypermarketului in cauza o amenda de 600 de mii de lei vechi pt care nu am primit chitantza.Politia a spus ca nu au voie sa faca asa ceva dar totusi daca nu o plateam nu mi-ar fi dat chiatanta pe care trebuia sa o dau politiei pentru a confirma recuperarea in totalitate a bunurilor. E legal asa ceva?


Raspunde Citeaza


GabrielaA Avocat
offline
9.85
1 1

Data inregistrarii:
Luni, 27 Octombrie 2003, 00:00
Profil consultant Cere consultanta

[Explicatii indice rating]


Data post: Duminica, 8 Octombrie 2006, 17:29
Puteti sa mergeti la organele de cercetare sa dati adresa la care stati pentru a primi orice citatie in legatura cu cazul dvs.
Cu magazinul pana la urma este ok daca nu se constituie parte civila si se constata ca s-a recuperat paguba.
Este ok ca v-ati legitimat la politie.
Acum cel mai bine este sa nu lasati totul balta ci sa va prezentati acolo ori de cate ori este nevoie.
Neavand antecedente penale o sa scapati destul de ieftin.

Citeste mai mult: http://www.avocatnet.ro/content/forum%7CdisplayTopicPage/topicID_8217/furt-calificat-hipermarket-va-rog-ajutati-ma.html#ixzz1MZkSj1iz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu