Insumi EU

3/16/2011

Gandul...


Adesea ne gandim ce dorim cu adevarat de la aceasta viata, ce este acel ceva care ne face fericiti? Dar din pacate raspunsul intarzie destul de mult, poate cateodata nu ni se arata deloc. Stau adesea si ma gandesc ce ar trebui sa fac cu viata mea, care este scopul meu in viata, care este calea cea mai buna?
          Sa fiu complet indiferenta la ceea ce se petrece in jurul meu, fara sa-mi pese de urmari, traind fiecare clipa , gandindu-ma doar la satisfactia proprie si doar de buna-starea mea, pe scurt sa dau dovada de un crunt egoism.
          Sau sa ma gandesc la cei de langa mine, sa-mi canalizez actiuniile in asa fel in cat ei sa nu fie afectati, sa fac totul de asa natura  altruista incat propria mea persoana sa nu conteze.
          Sincer, consider ca niciuna din variantele prezentate mai sus nu sunt tocmai cele mai bune, conchid ca ar trebui o alineere a celor doua modalitatii de cooexistenta intr-un mod cat mai profitabil pentru toata lumea.  O viata in care tu esti actorul, regizorul, producatorul si chiar si designerul este una banala pot spune, fara prea multe surprise, fara suspans. De aceea viata are nevoie de sare si piper, pentru ca nu poti face foc fara scanteie, nu poti  stii ce este linistea decat atunci cand ai cunoscut haosul, fericire fara suferinta si lista poate continua.
Ce am inteles pana acum? Nu mare lucru, deoarce nu caut sa ofer raspunsuri ci doar sa plantez in fiecare samanta intrebarilor, sa dau un apel de trezire.
                     Tu ce vrei de la viata?


                                                                                                             Scriitor:IceBox

Un comentariu:

  1. unii stiu prea bine ce vor de la viata insa se pierd pe parcurs, iar altii...trec prin viata cautand raspunsuri fara sa stie ca totul e in fata lor...eu...stiu dar prefer sa traiesc clipa:P...chiar daca nu intotdeauna e usor, privim inainte si trecem mai departe, fara partile rele nu le-am pretui pe cele bune:P
    tine-o tot asa Icebox:P

    RăspundețiȘtergere