Insumi EU

3/20/2011

o nostalgie cumplita te apuca cateodata cand te gandesti la tot ceea ce ai fost candva, un pusti fara probleme cu inima si mintea neprihanite de mrejele societatii. Un simplu pust in fata blocului, pentru care cel mai interesant lucru era acela de a te juca cu prietenii tai. Imi aduc aminte cu drag si cu un oarecare regret de copilarie, monetele cand ne bateam care sa fie personajul principal din power rangers, care sa stea in poarta, care sa se puna primul la "pitulatea", care sa faca primul farsa celui mai gras sau celui mai tamp copil dintre noi, care sa fie pregas si care sa fie vrajitorul din oz...
Imi aduc aminte cu drag de farsele pe care le faceam trecatoriilor, datiile cand mergeam la furat de struguri de la vecini, momentele cand ne acopeream eu si fratele meu unul pe altul, imi aduc aminte prima tigara si faptul ca ma zis ca nu o sa mai fumez nicodata, imi aduc aminte de prima bataie cu cea mai buna prietena, imi aduc aminte de prima bataie luata de mama cand am incerca sa falsific nota de la lucrarea de mate( era un 5:P...am incercat sa fac un 8 ), dar nu a mers, imi aduc deasemenea aminte de prima data cand am fost la dunare si nu stiam a inota, imi aduc aminte de cat de mult ma fascinau cei mai mai ca mine si cat de interesant mi-se parea sa fiu "mare" sa cresc...Acum tanjesc dupa copilarie..dupa momentele inocente, dupa datiile cand mergeam pe la vecini cu fratele meu sa furam porumbei sa mancam, sau de primul meu joc pe Tv...de prima data cand am terminat Mario si am salvat printesa, imi aduc aminte de prima si ultima zi de scoala, imi aduc aminte de datiile cand ma cocotam in cais sa mananc verzituri, imi aduc aminte de prima data cand am iesit in oras cu cei mari, primul meci la terasa "real" si de cat de mandra am fost ca am reusit sa beau prima bere din viata mea, imi aduc aminte de prima cazatura pe role si mai imi aduc aminte de tot ce mi-am propus cand eram mika.
Poate sunt doar eu, desi ma indoiesc ..dar ...coaie unde mi-e copilaria ca mi-e dor...



                                     ice box....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu