Insumi EU

3/05/2011

Intro...

Salut dragii mei cititori.....imi fac intrarea in aceasta lume a internetului si a blogurilor precum un ghiocel firav ce scoate capul pentru prima data asteptand sa fie mangaiat de razele soarelui....
As dori sa va impartasesc faptul ca acest blog va scoate multe comentarii placute sau neplacute pentru unii din cetatenii acestei tari...Desi mi-as fi dorit sa stau intro camera obscura si rece,singur sa scriu numai apelative josnice unor oameni,am ales sa impartasesc gandurile mele,gandurile unui tanar din Romania,cu voi!

Exista deja o multime de bloguri despre orice in lumea asta,de la mancare pana la razboaie...asa ca m-am gandit,ce rost are sa scriu si ce scriu inca (probabil milioane de bloggeri)!!! si sa nu-mi las mintea tanara si creativa sa acapareze tot materialul de pe aceasta lume?

Dupa cum v-am spus,pe acest blog veti gasi multe comentarii care va vor acapara atentia,precum si multe care nu vi se vor parea interesante,ca deh, nu tot pe lumea asta poate fi interesant.......



        Acum va las,in timp ce nascoces noi subiecte pentru aceste vremuri sumbre..... 

2 comentarii:

  1. asteptam continuarea:P...nice:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine intotdeauna m-ai uimit prin tot ceea ce esti asa ca acest blog nu o sa faca decat sa confirme ceea ce spun si o sa-i ajute si pe ceilalti sa te cunoasca cum cred ca te cunosc eu...

    RăspundețiȘtergere